Poc temps

Fa dies que no escric al bloc, i no és que estigui preparant res. És que cada vegada tinc menys temps. La vida familiar i la feina em consumeixen tot el que tinc, i si tinc un minut lliure sempre hi ha feina per fer abans que passar-ho bé. En aquests dies tot el que he pogut fer (que pugui tenir a veure una mica amb aquest bloc) és arreglar l’ordinador del meu germà i fer un alimentador per a la càmera de vídeo del meu pare.
Els projectes que tinc a mitges, la taula de leds i l’amplificador amb rodes, estan parats. Ni tan sols he trobat un moment per comprar quatre components que em fan falta.
En fi, vaig dir que faria més coses i en faig menys, però és que no dono per més…

Deixa un comentari

