Jo tenia raó

Com us deia l’altre dia, vaig fer una reclamació a Paypal, perquè els de Sure Electronics on vaig fer la comanda, deien que no havien cobrat. Doncs bé, els de Paypal m’han donat la raó i m’han abonat els diners de la comanda (més de 100$), la qual cosa em fa estar una mica més tranquil. No obstant, no tinc els components que vaig demanar, i ara em fa por tornar-los a demanar, no sigui que hi tornem amb les mateixes. En fi, una de freda i una de calenta. Seguiré informant.

Deixa un comentari

