Inactivitat

Miro la data de la última entrada al blog i fa ja 3 mesos. Sembla que hi ha inactivitat per aquí, no? Doncs no és així, estic treballant en un pilot de coses, i totes alhora, però és clar, al blog no es veu. Estic preparant un post de la taula de leds que és llarguíssim -fins i tot l’hauré de partir en trossets- i això requereix temps, que és el que no tinc. Tardo tant de temps en documentar els projectes (ho vull fer molt bé) que quan penjo el post ha passat molt de temps des que els vaig fer; de vegades això significa que ja no recordo alguns detalls o que m’he oblidat de fer fotos d’aquest o d’aquell pas. Perdo el codi font que fico als micros, em falta comentar coses, m’oblido de les voltes que hi he donat i publico només la forma definitiva, etc.

Per això he pensat que canviaré la manera de plantejar el blog, o més aviat la manera de publicar-hi la informació: enlloc d’esperar a tenir tot el projecte finalitzat per documentar-lo (cosa que produeix un post molt ben acabat, amb projectes definitius i ben tancats, però desfassats en el temps), ho aniré documentant conforme ho vagi fent (d’aquesta manera es podrà apreciar el procés i els canvis sobre la marxa, és a dir, la informació serà més fresca).

Una excepció a aquesta nova “política” serà tot el que tinc a mig escriure, que ho deixaré tal com ho tinc (igualment, ara ja no ho puc fragmentar i publicar a la data que tocava) quan ho acabi. L’altra excepció serà la publicació de projectes que ja tinc acabats d’abans de començar el blog; d’aquests en faré resums monolítics que tindran menys informació, però intentaré que siguin rics en imatges.

Aquesta és la idea perquè es vegi més activitat en aquest blog: postejar més sovint, posts més curts. Espero que us estigui bé. Demà començo. De veritat.

Deixa un comentari

