El principi de tot

Als inicis tot era foscor… era una foscor freda i apàtica, formada alhora per mandra, manca de temps, idees poc clares i indecisió. Però llavors, per fi, hi va haver una espurna de llum i de sobte em vaig decidir a fer allò que feia tant de temps que pensava i desitjava… I aquest és el resultat; per una vegada he fet alguna cosa i he començat el maleït bloc. A veure si em motivo i no cau en l’oblit…

I de què anirà, tot això? De moment tinc clar que hi vull posar informació de tots els projectes d’electrònica en els que em fico, reparacions, maquinari de codi obert (open source hardware), etc. No descarto escriure també sobre les meves altres aficions: les motos, el rol, el death-metal, el bricolatge… o simplement opinar sobre qualsevol altra cosa que em cridi l’atenció.

Que per què ho escric en català? Hi ha una colla de motius: en primer lloc, és la meva llengua materna i la que parlo cada dia; per mi és més fàcil escriure en català que no en castellà o anglès, és a dir per comoditat. En segon lloc, hi ha una manca molt gran de blocs o pàgines web dedicades als temes que jo vull tocar en català. N’hi ha algunes en castellà (poques de bones) i la resta són totes en anglès (en rus o portuguès no ho he mirat). No és que ara vulgui semblar un pioner ni res semblant, és un tema que he pensat bastant i tinc en contra que en qualsevol dels altres dos idiomes tindria més visites, però espero que en català aquest bloc serveixi per unir una mica els aficionats a aquests temes que estem més a prop. Si ets un d’ells, deixa un comentari!!

Deixa un comentari

